Derin Futbol 4 Aralık 2023 1.Kısım / Fenerbahçe 4-1 Sivasspor




Süper Lig’in 14. haftasında Fenerbahçe sahasında konuk ettiği Sivasspor’u 4-1 mağlup etti. Fenerbahçe’nin gollerini Szymanski, İrfan Can Kahveci ve Dzeko kaydetti.

#fenerbahçe #irfancankahveci #dzeko #szymanski

camisetas futbol
Aquí puedes encontrar todos los vídeos de noticias sobre La Liga, la Premier League, la Horquilla, la Bundesliga y la Bundesliga.


47 responses to “Derin Futbol 4 Aralık 2023 1.Kısım / Fenerbahçe 4-1 Sivasspor”

  1. KENDİLERİYLE… MİLLETLE…… ALAY EDİYORLAR… KİMSE ÜSTÜNE ALINMIYOR ZATEN…… HER BİRİ BİR ŞEMPANZE….. MAYMUN… KENDİLERİNİ BEYAZ TV SİRKİNDE…… MAYMUNCULUK OYNUYORLAR…….

  2. YEMİN EDERİM, ertem şener olduğundan dolayı programı izlemek istemiyorum kasıntı herif 5 tane cinayeti var sanki ONURU GETİRİN ALLAH İÇİN BEYAZ FUTBOL BİTİYOR İZLEYEMİYORUZ….

  3. Spor programı değil show programı. Mantıklı. Ama söylenenlere pek takmamak lazim . Bence gs kendi adina Rasim in konuşmasına izin vermemeli şarlatan bu çünkü. Gs li olmasam yani takim olmasa Abdülkerim mi Rasim mi hic düşünmem Rasim rezil birisi

  4. ahmet çakar çok saçmalamışsın .madem hakemler ezik ve korkak neden her haafta hakemlerı ve art nıyetlerını tartışıyorsun???? her hafta bir onceki hafta konuşmalarını unutup programa çıkıyorsun bir doktora gitmende fayda var.rok sen de yaptıgın tek iş algı .algı yonetımınde çok eskıden bu yana ıyısın onu biliyoruz ama artık yeter nefret ettık emın ol.sinan objektıf olur gıbbı yapıp alttan fenerbahçe dşlmanlığı yaptıgın açık.abdulkerimden başka objektıf ve mantıklı yorumcu yok orada ki emınım çoğu taraftar hemfikir benımle.

  5. Sivasspor a verilmeyen kaç tane sarı kart var sayamadim adam dirsek atıyor,faul bile vermiyor, sarı kart verse Sivasspor belki 9 kişi kalması gerekirdi.

  6. Birsey anlaticam: yer alisamiyen biz kulubede luceskuyla beraberiz isim vermicem x takimin bir oyuncusu hakeme kufur ediyo biz göruyor we duyuyuoruz isim wermicem
    Sir: Sinan Engin 🙂

  7. ahmet çakar fatih terimle fotoraf çekilmek için maçtan sonra sıra bekleyen hala süperlig hakemi olan ümit öztürk u kaç dk konustunuz

  8. Mk hakemle maç sonu bi görüntüsü var diye koca bölümü onla geçiriyorsunuz hadi onu geçtim tamam buna takıldınız da daha iki hafta önce kaan ayhan hakeme parmak sallıyır bak sen fazla oluyorsun diyor onları da konuşsanıza bi de objektiflermiş

  9. Mk hakemle maç sonu bi görüntüsü var diye koca bölümü onla geçiriyorsunuz hadi onu geçtim tamam buna takıldınız da daha iki hafta önce kaan ayhan hakeme parmak sallıyır bak sen fazla oluyorsun diyor onları da konuşsanıza bi de objektiflermiş

  10. Sinan Bey fb nin ve ya ali kocun adami olma tarafsiz ol penalti olmayan pendiksporun penalti diye aykiriyorsun sivas in penaltisinda söz bile edemiyorson, yaziklar olsun sana türk milleti futboldan anlayi borazancilik yabma futbol lütfen

  11. Sivas spor a bunu yapabilirsin diyen Ahmet Çakar sanırsın gs nin rakibi Bayern munıch di !!!! Pendik değilimiydi?..en mantıklı açıklamayı yapan isim Sinan engin di bu hafta .